Sunday, January 13, 2013

Exprience

Holla..holla...

Here we go...this is part of my experience from using Shaklee Beauty set which is referring to B-Complex, Vitamin E and Vitamin C...........

Why we need all these vitamin ya?...

1. B- Complex :
  • Mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B dalam kadar yang diperlukan .
  • Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga.
  • Mencegah kelesuan dan kemurungan.
  • Membantu kelancaran urat saraf.
  • Mengelakkan stress.
2. Vitamin E :
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Membantu dalam penyerapan oksigen.
  • Mencegah kemusnahan vitamin A dan C.
  • Mengeringkan luka.
3. Vitamin C :
  • Membantu dalam proses pemulihan sel, seperti luka.
  • Membina kolagen untuk menguatkan dan menyegahkan tisu dalam badan.
  • Menstabilkan bahan kimia dalam badan.

Sebelum menggunakan set kecantikan ini..kulit saya bermasalah seperti berminyak, kulit kusam, mudah di tumbuhi jerawat , parut jerawat lama....sampaikan saya hampir berputus asa..kerana kulit saya alah terhadap sebarang produk dipasaran sehinggalah saya bertemu dengan rakan Shaklee... 

After a few months i used it, syukur alhamdulillah my skin is more radiant...gheheh...mula-mula tak perasan sangat but kawan-kawan ofis ramai yang tegur...pakai produk apa..kulit dah nampak semakin ok...parut pun dah makin pudar...so bila dengar ni...Happy sangat...

Sekarang decide nak tolong rakan-rakan yang lain... 

Berminat sila sms/email/whatapp saya.




No comments:

Post a Comment